فروشگاه مجازی فروش محصولات آموزشی کارآفرینی کسب مهارت زبانهای خارجی

نظرسنجی سایت

از چه طریقی با سایت ما آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 33669

پیوند ها

مبانی تجزیه و تحلیل صورت های مالی


مبانی تجزیه و  تحلیل صورت های مالی

امروزه هرشخص حقیقی و حقوقی برای انجام امور مالی خود نیاز به دانش روز و تحلیل ارقام مالی برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج منابع مالی و پولی خود دارد.

شما در هر شغلی که هستید و هر مقامی که دارید بایستی دانش تجزیه و تحلیل فرایندهای مالی درآمد و هزینه خود و زندگی کاری وشخصی خود را تحلیل و پیمایش کنید.

شما به عنوان یک علاقمند به بازار خرید و فروش سهام شرکتها در بورس های داخلی و خارجی ، سرمایه گذاری برای آینده شرکت تحت کنترل خود می توانید با استفاده از این راهنمای تجزیه و تحلیل صورت های مالی هم دخل و خرج خود و شرکت مربوط به خود را کنترل کنید و هم با این اطلاعات می توانید نسبت به سرمایه گذاری در شرکتهای بورسی و کسب سودهای میلیونی موفق شوید.

اینکه بدانید چه سهامی را بخرید چه سهامی را بفروشید ، درکدام شرکتها و کارخانه های بزرگ سرمایه گذاری کنید از جمله مواردیست که در این تحلیل به شما آموخته می شود و شما با دانش و تحلیل های ذکر شده در این فایل می توانید یک مدیر موفق برای سودآوری شرکتها و کارخانه های تحت کنترل خود بوده و یک مشاور مالی قوی برای شرکتهای بزرگ باشید و به رویاهای خود برسید.

تهیه این فایل ارزشمند رو به تمام کسانی که تمایل دارند از تجزیه و تحلیل های مالی و صورتهای مالی مطلع شده و به کسب وکار خود رونق ببخشند توصیه میکنیم.

با این اطلاعات شما مدیر مالی سرمایه خود و دیگران خواهید شد.


مبلغ واقعی 69,077 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 44,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1065

دیدگاه های کاربران (0)

https://telegram.me/joinchat/A53w0T7-swbMFivT0Pv2yA

فروشگاه مجازی فروش محصولات آموزشی کارآفرینی کسب مهارت زبانهای خارجی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما