فروشگاه مجازی فروش محصولات آموزشی کارآفرینی کسب مهارت زبانهای خارجی

نظرسنجی سایت

از چه طریقی با سایت ما آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 33536

پیوند ها

پکیج تجارت با کشور چین


پکیج تجارت با کشور چین

سفر پرسود و درآمد زا با هزینه ناچیز به دنیای صنعت و تجارت چین

همه می دانیم که امروزه کشور چین به یکی از قدرتمندترین و سهل الوصول ترین اقتصادهای دنیا تبدیل شده است و تقریبا در هر خانه ای انواع و اقسام لوازم چینی وجود دارد و بخش عمده ای از لوازم و مایحتاج مردم جهان را صنعتگران کشور چین تامین و تولید میکند.

قطعا همه اجناس چینی بی کیفیت نیستند و بسته به سفارش وارد کننده عمده محصولات با برندهای مختلف ، درجه یک ، دو و سه تولید و وارد کشور مصرف کننده می گردد.

با توجه به اینکه کشور ما هم بخش عمده ای از تولیدات کشور چین را مصرف میکند با هدف تهیه محصولات برتر چینی و با کیفیت مطلوب برای مصرف کنندگان ایرانی ، نسبت به جمع آوری اطلاعات برترین تولیدکنندگان چینی با برندهای مختلف برای تجار و بازرگانان ایرانی اقدام نموده ایم.

در این پکیج علاوه بر اسامی بیش از 700 (هفتصد) تولید کننده چینی متشکل از تمام اقلام مورد نیاز هر بازرگانی برای واردات به کشور ، قوانین و مقررات کشور چین ، سرمایه گذاری در چین ، وزارتخانه های مختلف چین ، آئین نامه ها و قوانین واردات و صادرات ،سایت شرکتهای مختلف چینی و تولیدکنندگان محصولات متنوع و صدها مورد دیگر تهیه و با فرمت پی دی اف (PDF) و بسیاری از اطلاعات ضروری و مفید(به زبان انگلیسی)  به صورت آفلاین و با امکان مشاهده با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) ، دردسترس شما قرار داده شده است.

با تهیه این پکیج جامع و راهنمای کامل تجارت با کشور چین ، دیگر نیازی به جستجوهای طولانی مدت ، پر زحمت و بی نتیجه و پراکنده نمی باشد وشما را از هرگونه جستجوی دیگر بی نیاز میکند.

با خرید این پکیج اطلاعاتی تجارت با کشور چین ، هرآنچه که از بیزنس با چین باید بدانید از صفر تا صد در اختیار شماست.

امیدواریم با ورود کالای مورد نیاز وبا کیفیت ، تجارت شما روز افزون رونق پیدا کند وبدون مسافرت های هزینه زا و پرداخت هزینه هایی از قبیل ویزا ، بلیط و اقامت در کشور چین ، برای انجام تحقیقات و شناسایی ظرفیت های موجود تجارت خود وشرکت خود ، پشت کامپوتر یا لب تاب بنشینید و با موبایل و تبلت نسبت به انجام امور مربوط به تهیه اطلاعات و مقدمات واردات و صادرات با کشور چین اقدام نمایید.


مبلغ واقعی 329,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 230,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1242

https://telegram.me/joinchat/A53w0T7-swbMFivT0Pv2yA

فروشگاه مجازی فروش محصولات آموزشی کارآفرینی کسب مهارت زبانهای خارجی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما