فروشگاه مجازی فروش محصولات آموزشی کارآفرینی کسب مهارت زبانهای خارجی

نظرسنجی سایت

از چه طریقی با سایت ما آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 33697

پیوند ها

راهنمای فارسی تشخیص اصالت اسکناس های دلار آمریکا ، یورو و پوند انگلیس


راهنمای فارسی تشخیص اصالت اسکناس های دلار آمریکا ، یورو و پوند انگلیس

مژده به متقاضیان دانش نکات امنیتی در چاپ اسکناس های خارجی :

باتوجه به تقاضای بالای خرید وفروش ارز در کشورمان ، هرشخصی اعم از صرافان ، افرادی که سفرهای خارجی متعددی در سال دارند ، دانشجویان خارج از کشور وسایر علاقمندان که نیاز به خرید و فروش ارز خارجی دارند ، وجود اسکناسهای تقلبی در بازار ریسک بالایی برای ورود به این بازار را دارد واز آنجائیکه افرادی در این زمینه فعالیت می نمایند یا متقاضی تاسیس صرافی هستند لازم است نکات امنیتی ارزهای عمده ای هچون دلار آمریکا ، یورو و پوند انگلیس را بدانند تا با توجه به اختلاف قیمت بین ریال و ارزهای فوق ، از ضرر و زیان انجام معاملات اینچنینی مبرا باشند.

ما در این راهنمای فارسی نود صفحه ای تمام اطلاعات امنیتی و پیش نیاز دانش در مورد ارزهای مذکور را گرد آوری کرده تا شما با خیال راحت نسبت به خرید و فروش اسعار( ارز ) خارجی اقدام نمایید.

دانستن این اطلاعات برای تمام افراد علاقمند به دانستن نکات امنیتی مورد استفاده در چاپ اسکناس های خارجی ، مدیران شرکتهای بین المللی ، حسابداران ، بانکداران فعال در بخش ارز و صرافان لازم و جز لاینفک دانشهای روزانه می باشد.

با خرید این راهنمای فارسی دیگر نیازی به جستجوهای طولانی در اینترنت نداشته و شما یک متخصص شناسایی ارزهای خارجی شده و می توانید مشاوره هم بدهید واگر بیشتر تلاش کنید می توانید از این محل کسب درآمد نیز داشته باشید.


مبلغ واقعی 103,667 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 62,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1123

دیدگاه های کاربران (0)

https://telegram.me/joinchat/A53w0T7-swbMFivT0Pv2yA

فروشگاه مجازی فروش محصولات آموزشی کارآفرینی کسب مهارت زبانهای خارجی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما